س ک س نه ع ش ق نه خسته ام







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هرزگی...

هرزه بودن از نظر تو چیست...هرزه کیست...

شاید فکر کنی آن دختری که در خیابان زلف بر باد می دهد...

یا شاید آن پسرکی که سیگار می کشد...

یا آن دختر وپسری که دست به دست هم راه می روند....

فرقی نمی کند...

می خواستم بگویم من اما دیدم بزرگی گفته:"نگویید من،بگویید مکتب من،من از شیطان است..."

آری،مکتب من می گوید:

هرزه تویی که دینت را پشت قیافه دینی ات دفن کرده ای....

هرزه تویی دینت مورد پسند عوام شده است...

هرزه تویی که برایم از دین و انسانیت سخن میگویی و چون به خلوت می روی آن کار دیگر میکنی...

هرزه تویی آهنگ گوش نمی دهی که چون حرام است و نمی دانی چرا؟

هرزه تویی که دینت اسیر دنیایت است...

هرزه نباش و همه چیز حتی خود خدا را با دلیل بپذیر چنان که خودش بیان کرده است...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یونس در 17:55 | |